Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Διατήρηση καθεστώτος δωρεάν διελεύσεων για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας -Θράκης καθώς και για κάθε δικαιούμενο ιδιώτη ως ίσχυε έως σήμερα

 


Κατατέθηκε επίκαιρη ερώτηση από τον βουλευτή Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Ιλχάν Αχμέτ προς τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών με θέμα: 

 "Διατήρηση καθεστώτος δωρεάν διελεύσεων για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας -Θράκης καθώς και για κάθε δικαιούμενο ιδιώτη ως ίσχυε έως σήμερα". 

 

Τα ερωτήματα που τίθενται και τα οποία θα κληθεί την επόμενη εβδομάδα να τα απαντήσει στην Ολομέλεια ο αρμόδιος υπουργός είναι :  

 

Α) Τι προτίθεστε να κάνετε ως κυβέρνηση για να αλλάξει αυτή η άδικη, ατελέσφορη, αντιπαραγωγική και εντέλει εχθρική προς τα συμφέροντα της ακριτικής Ελλάδας, και ειδικά της Θράκης, απόφαση όσον αφορά τα επαγγελματικά οχήματα; Είναι οριστική και αμετάκλητη η απόφαση για την δωρεάν διέλευση όλων των ιδιωτών που πληρούν τις προϋποθέσεις, ακόμα κι αν έχουν δεχτεί μηνύματα από την εταιρία περί λήξης της ατέλειας διελεύσεών τους μετά τις 30-6-2026;       

 

Β) Ποιοι είναι οι λόγοι που ώθησαν στην απόφαση ανάκλησης του μέτρου της δωρεάν διέλευσης για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα από τα διόδια της Εγνατίας Οδού για τους μόνιμους κατοίκους της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, με το πρόσχημα ότι δεν ισχύει σε κανένα άλλο μέρος της Ελλάδας; Συμμερίζεται η κυβέρνηση αυτή την θέση;  

Δεν υπάρχουν σχόλια: