- Την άμεση βελτίωση του οδοστρώματος της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ στην Αν. Μακεδονία και τη Θράκη χωρίς να κλείνονται οι τουριστικοί κόμβοι πχ Μαρωνειας-Σαπών σε περιόδους αιχμής. Παράλληλα την Ψηφιακή Εγνατία με την τοποθέτηση οπτικής ίνας, όπως είχε προβλεφθεί αρχικά για τις καλύτερες επικοινωνίες κατά μήκος του δρόμου και την τουριστική αξιοποίηση των διερχομένων οχημάτων. Επίσης την ταχεία βελτίωση του εθνικού και αγροτικού δικτύου της Ροδόπης με προτεραιότητα την αποκατάσταση της γέφυρας του Ιάσμου, η οποία όπως είπε και ο Υπουργός είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας και φυσικά του παραλιακού μετώπου και του ορεινού όγκου.
- Ζήτησε το Υπουργείο Μεταφορών να γίνει το επισπεύδονται Υπουργείο για την νέα ρηματική διακοίνωση των ΥΠΕΞ Ελλάδας-Βουλγαρίας ώστε να επιτραπεί η διέλευση λεωφορείων από τη Νυμφαία.
- Τη δημιουργία Μαρίνας στην παράκτια ζώνη σε Φανάρι και Κρυονερί - Ίμερο με στόχο την προσέλκυση σκαφών πολυτελείας από τη Μαύρη Θάλασσα που θα δημιουργήσει τουριστική ανάπτυξη και πολλές θέσεις εργασίας.
- Δημιουργία εκ νέου σύγχρονου προαστιακού σιδηρόδρομου Θράκης από το Ορμένιο ως την Ξάνθη και τη Δράμα που θα ενιαιοποιήσει την περιφέρεια συμβάλλοντας στην τοπική ανάπτυξη.
- Αναβίωση του σχεδίου για Αεραθλητικό Κέντρο στο πρώην στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Αιγείρου με πρόβλεψη και για αερομετακομιδές ασθενών για το νέο Νοσοκομείο Κομοτηνής.
Αντίστοιχα στο Υπουργό Κωστή Χατζηδάκη, με τον οποίο η συνάντηση έγινε στη Βουλή
ο Ευριπίδης Στυλιανίδης έθεσε τα παρακάτω ζητήματα προς επίλυση:
- Κατέθεσε υπόμνημα του Δικηγορικού και Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Ροδόπης για να δοθεί παράταση στο ενεργό Κτηματολόγιο της Κομοτηνής καθώς και στο κλειστό Κτηματολόγιο της Αιγείρου, ώστε να αποκατασταθούν θέματα τίτλων κυριότητα των δημοτών και να δοθούν τίτλοι επιτέλους σε εποικιστικά ή ορεινά κτήματα που εκκρεμούν εδώ και χρόνια, τόσο για τους πρόσφυγες όσο και για τη μειονότητα.
- Επικαιροποίησε το αίτημα η σύνδεση με το φυσικό αέριο της Κομοτηνής από τη ΔΕΔΑ να επεκταθεί και σε άλλους οικισμούς πχ Σάπες, Ιασμος, Αίγειρος, Ξυλαγανή, Φιλλύρα, κλπ.
- Ζήτησε την επέκταση της χωροθέτησης των αιολικών πάρκων και στους δήμους Μαρώνειας - Σαπών, Κομοτηνής και Ιάσμου, ώστε να έχουν πάγια έσοδα κι αυτοί για την τοπική τους ανάπτυξη.
- Ζήτησε την αξιοποίηση της γεωθερμίας καθώς και του ζεόλιθου και του λιθίου που μπορούν να συμβάλουν στην δημιουργία θέσεων εργασίας στην περιοχή.
- Τέλος έθεσε θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της χρήσης της ζώνης Ραμσάρ σε κάποια σημεία, ώστε να επιτρέπονται οι ελαφρές μορφές ανάπτυξης κυρίως του οικοτουρισμού.
Ο Ευριπίδης Στυλιανίδης εξήγηση στον Κωστή Χατζηδάκη οτι μόνο το Υπουργείο Περιβάλλοντος μπορεί να ξεπεράσει γρήγορα την περιβαλλοντική διάσταση της μελέτης του φράγματος του Ιάσμου, ώστε να ενταχθεί αυτό το μεγάλο έργο, το οποίο θα αρδεύσει 500.000 στρέμματα προστατεύοντας τον κάμπο από την απερήμωση που προκαλεί η υφαλμύρωση με τις 5000 γεωτρήσεις που έχουν ήδη κατέβει κατά μέσο όρο στα 250 μέτρα. «Το έργο αυτό κύριε Υπουργέ είναι ώριμο για ένταξη και συνδυάζει την περιβαλλοντική διάσταση με την ψηφιακή σύγκλιση αν γίνουν εφαρμογές γεωργίας ακριβείας, άρα είναι απολύτως επιλέξιμο από τα κονδύλια COVID-19 του ειδικού λογαριασμού που θα πάρει η Ελλάδα. 230 εκ ευρώ μαζί με το δίκτυο θα σώσουν τον τρίτο παραγωγικότερο κάμπο της χώρας. Εμείς ετοιμάσαμε έγκαιρα τη μελέτη. Δεν πρέπει να χάσουμε αυτή την ευκαιρία. Στηρίξτε μας»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου