Η ανθεκτικότητα που επέδειξαν οι ελληνικές εξαγωγές στη διάρκεια της πανδημίας, η ισχυροποίηση του brand name "Made in Greece" και η εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλουν οι ξένες αγορές τα ελληνικά προϊόντα ήταν τα τρία θέματα που κυριάρχησαν στην ατζέντα της συνάντησης εργασίας που είχε σήμερα στο Διοικητήριο ο Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης), κ. Θεόδωρος Καράογλου, με το Προεδρείο του ΣΕΒΕ.
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων, κ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ανέφερε στον Υφυπουργό ότι οι Έλληνες εξαγωγείς περνούν με επιτυχία τη δοκιμασία της πανδημίας, γεγονός που δίνει στο ελληνικό επιχειρείν την ευκαιρία να υπογράψει καινούργιες συνεργασίες και να αναπτυχθεί σε νέες αγορές.
Επίσης, επισήμανε ότι οι Έλληνες εξαγωγείς έχουν την απαραίτητη εμπειρία αλλά και την απαιτούμενη ετοιμότητα να αντιμετωπίσουν το ενδεχόμενο νέων lockdown σε διεθνές επίπεδο.
Αναφορικά με τη θετική εικόνα που παρουσίασαν οι ελληνικές εξαγωγές το φετινό καλοκαίρι, καταγράφοντας άνοδο 9,2%, εξαιρουμένων των πετρελαιοειδών, ο κ. Κωνσταντόπουλος εξέφρασε την πεποίθηση ότι η εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων αναδεικνύει τη δυναμική που χαρακτηρίζει την εθνική μας οικονομία και τις ευοίωνες προοπτικές που τη διέπουν.
Από την πλευρά του ο κ. Καράογλου σημείωσε πως "ισχυρές εξαγωγές συνεπάγονται ισχυρή τοπική, περιφερειακή και εθνική οικονομία. Γι'αυτό και είναι σημαντικό ότι παρά την πανδημία καθημερινά ισχυροποιούμε το brand name "Made in Greece". Δίνοντας τη δυνατότητα στις παραγωγικές δυνάμεις της πατρίδας μας να ανοίξουν τα φτερά τους και να επεκταθούν στις παγκόσμιες αγορές, προσφέρουμε στην Ελλάδα την ευκαιρία να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να παράξει πλούτο. Οι ελληνικές επιχειρήσεις είναι διεθνώς ανταγωνιστικές και αυτό οφείλεται στο εξωστρεφές πρόσωπο που επιδεικνύουν".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου