Όπως ήταν προγραμματισμένος πραγματοποιήθηκε στις 22
Νοεμβρίου ο διαγωνισμός ανάδειξης αναδόχου κατασκευάστριας εταιρείας για την
ανέγερση τεσσάρων σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό στη βόρεια Ελλάδα.
Στη συγκεκριμένη προκήρυξη συμπεριλαμβάνεται και ο σταθμός
διοδίων στη Μέστη στα όρια των Νομών Έβρου και Ροδόπης, για τον οποίο υπήρξαν αντιδράσεις
από τους τοπικούς φορείς και μάλιστα είχε γίνει και επίσκεψη στην Αθήνα και
συνάντηση με τον τέως Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ και νυν Υφυπουργό Ανάπτυξης Στέργιο
Πιρτσιόλα.
Προφανώς όμως, οι αντιδράσεις απευθύνθηκαν σε ώτα μη
ακουόντων και η Μέστη δεν εξαιρέθηκε από τον διαγωνισμό.
Οι προσφορές στον διαγωνισμό κατατέθηκαν και άνοιξαν
κανονικά.
Τώρα τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο περίπλοκα.
Το ραντεβού που θα επαναλαμβανόταν δεν νομίζουμε ότι έχει
πλέον καμία αξία αφού ο κύριος Πιτσιόλας έφυγε από το ΤΑΙΠΕΔ και η διαδικασία
κατασκευής των διοδίων προχωράει κανονικά.
Τι μένει τώρα;
Οι φορείς, οι αρχές και οι πολίτες του δήμου Μαρωνείας Σαπών
να καταλάβουν ότι τίποτα δεν είναι εύκολο και άμεσα να ανασκουμπωθούν
χαράσσοντας την «δεύτερη γραμμή άμυνας».
Δεύτερη γραμμή άμυνας για το που θα γίνουν ακριβώς τα διόδια
ώστε να θίγονται το λιγότερο δυνατόν τα τοπικά συμφέροντα.
Δεύτερη γραμμή άμυνας στηριζόμενη στις δικές τους δυνάμεις,
στα δικά τους μέσα και στον δικό τους προγραμματισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου