Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΣΑΠΩΝ
Οι μαθητές του Στ2 συνοδευόμενοι από την δασκάλα τους κ. Βάνα Καλπία επισκέφθηκαν την ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών, την Παρασκευή 16/10/2015. Στο πλαίσιο του μαθήματος της γλώσσας τα παιδιά θα έγραφαν μια περιγραφή ενός κτηρίου. Έτσι αποφάσισαν να περιγράψουν την ΑΣΠΑΙΤΕ που βρίσκεται δίπλα στο σχολείο μας και ήταν το κτήριο που στεγαζόταν παλιά το σχολείο μας. Επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος χώρος, επειδή ήταν παλιά σχολείο και επειδή λειτουργεί και σήμερα ως εκπαιδευτικός χώρος.
Μολονότι τα μαθήματα δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα και η σχολή δεν λειτουργεί, η κυρία Ειρήνη Μπαξεβάνη μας περίμενε χαμογελαστή, για να ξεναγήσει τα παιδιά και να μας μιλήσει για το εν λόγω κτήριο. Περιηγηθήκαμε στις αίθουσες, περπατήσαμε στην αυλή και πήραμε πληροφορίες για τον χρόνο κατασκευής και
ανακαίνισης το κτηρίου. Οι μαθητές έδειχναν ενδιαφέρον, ρωτούσαν για πρόγραμμα των μαθημάτων, κρατούσαν σημειώσεις και στο τέλος βγάλαμε φωτογραφίες.
Θερμές ευχαριστίες στον δήμαρχο Σαπών κ. Γιάννη Σταυρίδη για την άμεση ικανοποίηση του αιτήματός μας και στην κ. Ειρήνη Μπαξεβάνη για την κατατοπιστική ξενάγηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου